W związku z 4. naborem (trwającym od 7 maja do 22 czerwca 2018 r.), Wspólny Sekretariat przygotował szereg narzędzi dla zainteresowanych projektami Interreg Europa.
Na oficjalnej stronie programu można korzystać z:
- Kwestionariusza on-line – samoocena pomysłu na projekt.
- Bazy poszukiwania partnerów, pomysłów na projekty.
- Instruktażowych filmów video.
Ponadto Sekretariat świadczy także pomoc doradczą (w oficjalnym języku programu - po angielsku). Jednak z uwagi na obszar programu, obejmujący 30 państw oraz w związku z przestrzeganiem zasady równego traktowania beneficjentów, Sekretariat jest ukierunkowany przede wszystkim na aplikantów wiodących.
Aplikanci wiodący mogą skorzystać z:
- Webinariów dla wnioskodawców wiodących. Tematyka, terminy i rejestracja:
- 15 maja 2018 r. Building successful partnerships;
- 16 maja 2018 r. Designing project methodology;
- 17 maja 2018 r. Managing budget and finances;
- 18 maja 2018 r. Planning a project communication strategy.
Wszyscy zainteresowani mogą korzystać z:
- Sesji pytań i odpowiedzi on-line. Ich terminy i rejestrację można znaleźć na stronie programu Interreg Europe.
W Polsce informacji na temat programu i naboru udziela Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju – Krajowy Punkt Kontaktowy Interreg Europa.