Od 1 marca do 30 czerwca 2017 roku aplikanci wiodący mogą składać elektronicznie wnioski o dofinansowanie z programu Interreg Europa.
Aplikantów obowiązują wyłącznie dokumenty w języku angielskim, opublikowane przez Wspólny Sekretariat Interreg Europa na oficjalnej stronie programu, w tzw. application pack.
Z myślą o trzecim naborze Wspólny Sekretariat przygotował szereg pomocnych narzędzi. W trakcie naboru można uczestniczyć, po uprzedniej rejestracji (linki poniżej), w:
- Webinarium na temat trzeciego naboru wniosków Interreg Europa
- Wirtualnych godzinach pytań i odpowiedzi
Ponadto można korzystać z:
- Project idea self-assessment - kwestionariusz umożliwiający szybką samoocenę projektu - czy mój pomysł pasuje do programu Interreg Europa?
- Project idea feedback - dla bardziej zaawansowanych koncepcji, po rejestracji w społeczności Interreg Europa i wypełnieniu formularza konsultacje z ekspertami ze Wspólnego Sekretariatu
- Wskazówek Wspólnego Sekretariatu dotyczących przygotowania projektu
- możliwości poszukiwania partnerów i zamieszczanie własnych pomysłów na stronie programu
- oraz uczestniczyć w Międzynarodowym forum współpracy i poszukiwania partnerów (Malta 22-23 marca 2017)
Zachęcamy do korzystania z bezpłatnej pomocy ekspertów ze Wspólnego Sekretariatu programu Interreg Europa!
W Polsce informacji na temat programu udziela Ministerstwo Rozwoju - ulokowany w Departamencie Współpracy Terytorialnej Krajowy Punkt Kontaktowy Interreg Europa (osoba do kontaktu: Anna Stol, tel. 32 253 90 08, e-mail: Anna.Stol@mr.gov.pl)
Informacje o trzecim naborze w języku polskim można znaleźć na stronie Ministerstwa Rozwoju. Prezentacje ze spotkania na temat zasad 3. naboru, które odbyło się 7 lutego 2017 roku w Warszawie są dostępne tutaj. Na tej stronie są dostępne również opisy wybranych projektów z polskim udziałem, informacje na temat polskich instytucji uczestniczących w projektach, wzory umów o dofinansowanie i partnerskiej itp.