Trwa ładowanie...

 

Trwa zapisywanie na newsletter...

Dobre standardy promocji produktu turystycznego w internecie

Opis efektu

Całość działań podjętych w projekcie dotyczyła kompleksowego opracowania produktu turystycznego, tj. czesko-polskiego szlaku grzbietowego. Celem projektu było zwiększenie ruchu turystycznego, poprzez większą współpracę instytucji w obu miastach oraz w regionie przygranicznym. Przejawem efektów działań wzmożonej współpracy były nowe atrakcje turystyczne w obu miastach partnerskich. W Rokytnicy nad Jizerou powstał widokowy park leśny, natomiast w Piechowicach platforma widokowa Złoty Widok wraz z towarzyszącą infrastrukturą turystyczną (parkingi, strefy odpoczynku).

Rozwiązanie, które może być inspiracją dla wielu projektów tego typu realizowanych w programach lokalnych o tematyce transgranicznej, polega na odpowiednim i bardzo atrakcyjnym przygotowaniu strony internetowej produktu turystycznego. W tym przypadku zastosowano odpowiednią formę graficzną, wysoką jakość materiałów wizualnych oraz nowoczesną formułę storytellingu jako sposób narracji o szlaku i rekreacji. Produkt turystyczny cieszy się zainteresowaniem mieszkańców i turystów, co świadczy o tym, że taka strategia marketingowa przyniosła pozytywne rezultaty.  

Opis użyteczności

Sposób w jaki twórcy rozwiązania informują o jego zaletach (oraz jakość oferowanej informacji) zdecydowanie zasługuje na promowanie jako dobra praktyka przy innych lokalnych projektach turystycznych. Rozwiązanie może zostać ponownie wykorzystane szczególnie przez projektodawców w zakresie turystyki i kultury w różnych programach. 

Ocena użyteczności

Rozwiązanie rekomendowane przez ekspertów jako dobra praktyka. 

Link do strony

Link do strony Złoty Widok - Piechowice

Program

Interreg VA Czechy-Polska  

Numer projektu

CZ.11.2.45/0.0/0.0/18_029/0001830 

Tytuł projektu

Czesko-Polski Szlak Grzbietowy - część zachodnia - Rokytnice i Piechowice z widokiem na Karkonosze 

Obszar tematyczny

Kultura i turystyka 

Obszar horyzontalny

Współpraca instytucji 

Opis dostępności

Rozwiązanie jest neutralne wobec grup docelowych ze specjalnymi potrzebami.