Trwa ładowanie...

 

Trwa zapisywanie na newsletter...

Program lojalnościowy promujący transport kolejowy wśród młodzieży

Opis efektu

Efektem jest program lojalnościowy "Młody podróżnik", skierowany do młodych ludzi w wieku 13-26 lat, uruchomiony przez Samorząd Województwa Mazowieckiego we współpracy z Kolejami Mazowieckimi. Celem projektu było zaspokojenie podstawowych potrzeb związanych z codziennym przemieszczaniem się na trasie dom - szkoła (praca) - dom i jednocześnie promocja i wzmocnienie pozytywnego wizerunku transportu publicznego wśród młodych ludzi. Do mobilizacji tej grupy zastosowano narzędzia zmiany zachowań poprzez wykorzystanie mechanizmów nagradzania i angażowania do współtworzenia. Młodzi ludzie za zakupione przez internet bilety miesięczne otrzymywali punkty, które można było wymienić na zniżkę przy zakupie kolejnych biletów okresowych. Zostali również zaangażowani do wspólnego wypracowania koncepcji rewitalizacji budynku dworca w Grodzisku Mazowieckim. 

Opis użyteczności

Warto byłoby zrealizować projekt w odniesieniu do kolejnych grup docelowych (innych segmentów), np. osób w wieku produkcyjnym lub wybranych grup docelowych w tej grupie klientów. Potencjalnymi odbiorcami rozwiązania są:

  • jednostki samorządu terytorialnego,
  • spółki transportu miejskiego i regionalnego. 

Ocena użyteczności

Rozwiązanie rekomendowane przez ekspertów jako dobra praktyka. 

Link do strony

Link do strony programu Interreg Central

Program

Interreg Europa Środkowa 

Numer projektu

CE1307 

Tytuł projektu

YOUMOBIL 

Obszar tematyczny

Transport i mobilność 

Obszar horyzontalny

Przedsiębiorczość 

Opis dostępności

Rozwiązanie jest neutralne wobec grup docelowych ze specjalnymi potrzebami.